اخبار تکچی



برگزاری جلسه ارزیابی رتبه بندی ملی شرکت مهندسی توسعه نفت و گاز ایستا

رتبه بندی ملی شرکت مهندسی توسعه نفت و گاز ایستا در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۲ با حضور ارزیابان شرکت تکچی و مدیران و روسای بخش‌های کلیدی شرکت مهندسی توسعه نفت و گاز ایستا در محل آن شرکت برگزار شد. این ارزیابی براساس مدل رتبه بندی مرکز ملی رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران صورت گرفته است.

رتبه بندی ملی تحت نظارت مرکز ملی رتبه ‌بندی اتاق بازرگانی ایران پیرو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی به منظور تسهیل محیط کسب‌وکار، آرامش محیط کاری وتفکیک مهارت‌های فردی از مسیر شناسنامه‌دار نمودن فعالان اقتصادی انجام می‌گردد. 

شـركت مهـندسی تــوسعه نفـت و گـاز ایستا، در سال ۱۳۸۴ با هـدف انـجام پـروژه‌هـای الكتریكال، مكانیكال و شیمیایی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در تهران تأسیس گردید.

این شركت تاكنون موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانكاری از سازمان برنامه و بودجه و گواهینامه های بین المللی مدیریت كیفیت و همچنین عقد قرارداد در بخش‌های مهندسی، تأمین كالا و ساخت پروژه‌های مرتبــط با صنایع نفـــت، گاز، پالایش و پتروشیمی كشور گردیده است.

همچنین با اخذ نمایندگی انحصاری از سازندگان مطرح اروپایی و آسیایی، بخشی از نیاز صنایع بالادستی و پایین دستی نفت وگاز به تجهیزات خاص كه در كشور تولید نمی گردد را، تأمین می نماید.