اخبار تکچی



رونمایی از نخستین وندور لیست آنلاین شرکت های مشاوره مدیریت کشور

شرکت تکچی در اولین روز از نمایشگاه اینوتکس از نخستین وندور لیست آنلاین مشاوران مدیریت کشور رونمایی کرد.

در این وندور لیست برترین شرکت‌های مشاور مدیریت تعیین صلاحیت شده به جامعه کارفرمایی کشور معرفی شده است. این سامانه که توسط شرکت تکچی و با حمایت مادی و معنوی هلدینگ خلیج فارس به‌عنوان بزرگترین هلدینک پتروشیمی کشور طراحی و پیاده سازی شده است از امروز در دسترس عموم قرارگرفته و کلیه کار فرمایان کشور می‌توانند از نتایج آن به رایگان استفاده نمایند. 

فراخوان حضور شرکت‌های مشاوره مدیریت جهت ارزیابی و تعیین صلاحیت در دی ماه سال 97 از طریق رسانه‌ها آغاز گردید و 140 شرکت در این فراخوان شرکت نمودند. کار ارزیابی این شرکت‌ها بر اساس مدل اختصاصی شرکت تکچی برای تعیین صلاحیت شرکت‌های مشاوره مدیریت طی مدت 5 ماه به انجام رسید و 30 شرکت در 14 حوزه تخصصی مشاوره مدیریت تعیین صلاحیت گردید. 

این سامانه از امروز به صورت دایمی آماده ثبت نام از شرکت‌های مشاوره مدیریت در همه حوزه‌ها و گرایش‌ها می‌باشد. شرکت‌های متقاضی برای ثبت نام می‌توانند به سایت شرکت تکچی، صفحه خدمت مشاوران مدیریت مراجعه نمایند. 

اسامی شرکت‌های برگزیده هم اکنون در سایت شرکت تکچی قرار گرفته و آماده استفاده می‌باشد. جهت مشاهده این وندور لیست از این لینک استفاده کنید.