اخبار تکچی



حضور شرکت تکچی در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)

شرکت تکچی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری  (INOTEX) حضور یافت. این نمایشگاه امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۳/۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نمود و تا تاریخ ۱۳۹۸/۳/۲۲ ادامه خواهد داشت . 

غرفه شرکت تکچی در سالن ۴۴ B ( سالن خلیج فارس) غرفه شماره ۵۴ قراردارد . 

تکچی در این نمایشگاه از سه خدمت نوآورانه خود رونمایی می‌کند. 

مدل تعالی ملی سازمانی  TEM 1000:2019 که  با حمایت پارک فناوری پردیس از دوسال پیش تحقیقات آن آغاز و در امسال به اتمام رسید، در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. این مدل بر اساس نیازمندی‌های سازمان‌های ایرانی و منطبق با فرهنگ مدیران ایرانی طراحی شده است و تا کنون توسط تعدادی از سازمان‌های ایرانی از جمله شرکت‌های بزرگ صنعتی به‌عنوان مدل اصلی تعالی سازمانی پذیرفته شده است و مرحله آزمایشی اجرای آن  برروی بیش از ۳۰۰ شرکت ایرانی به انجام رسیده است.  مراسم رونمایی از این مدل توسط مسئولان محترم علمی و فناوری کشور در روز دوشنبه ۱۳۹۸/۳/۲۰ ساعت ۱۳:۱۰ در محل استیج اصلی سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد گردید. 

نخستین وندور لیست آنلاین شرکت‌های مشاوره مدیریت کشور دومین خدمت جدیدی است که تکچی سال ۹۷ تهیه آن را شروع کرد و نتایج آن و سامانه مربوطه در این نمایشگاه رونمایی می‌گردد. 

سامانه ارزیابی و رتبه بندی خدمات شهر (رخش شهر) سومین خدمت نوآورانه شرکت تکچی است که در نمایشگاه اینوتکس امسال رونمایی خواهد شد. در این سامانه بهترین خدمات موجود در شهر توسط شرکت تکچی ارزیابی و رتبه بندی می‌شوند و شهروندان امکان مقایسه و انتخاب بهترین خدمت را در حوزه مورد نظر خود خواهند داشت. این سامانه در آدرس cityrakhsh.ir در اختیار کلیه شهروندان می‌باشد.