اخبار تکچی



انواع نمودارها برای داده های مختلف چگونه اند؟

 

در زندگی کاری-دانشجویی مون،همه ی ما کم و بیش، با داده ها و اطلاعات متنوعی سروکار داریم که با هدف های مختلف جمع آوری کرده ایم تا بتونیم از اونا به وقتش استفاده بهینه را داشته باشیم.

یکی از چالش هایی که دربه کارگیری این داده ها- که گاهاً از حجم و تنوع بالایی برخوردارند- سرکار داریم، بحث استفاده از نمودار متناسب با جنس و ماهیت داده ها، جهت ارائه و نمایش مطلوب و درست اون ها است.
 
 
با هر هدفی از جمله آنالیز، تحلیل، ارزیابی، عارضه یابی، مقایسه، گزارش دهی، پروپوزال نویسی، طرح کسب و کار نویسی و...که داریم، ارائه نمودارهای دقیق، شفاف و درست می تونه در انتقال مفاهیم متصور به مخاطب، تأثیر بسزایی بگذاره.
فرقی نداره که برای رسم نمودارهامون از چه نرم افزاری استفاده می کنیم، اکسل، پاوربی ای و یا هر ابزار و نرم افزار دیگر، مسئله ی اصلی و مهم تر، انتخاب نمودار مناسب، متناسب با داده های انتخابی و هدف مدنظره.
 
+++در تصویر زیر تلاش شده در این خصوص اطلاعات کاربردی و دقیقی خدمتتون ارائه بشود و برای انواع مختلف داده ها و اطلاعات، نمودار مناسب و متناسب آن معرفی گردد:
 
 
 

 

شرکت دانش بنیان تکچی؛ تنها ارائه دهنده خدمات تخصصی و پیشرفته ارزیابی، عارضه یابی و رتبه بندی سازمانی در ایران است که بر منطبق مدل بومی و توسعه یافته تعالی سازمانیTEM1000 به بررسی و ارزیابی وضعیت سازمان ها می پردازد.

مجموعه ما با ارائه بیش از30  خدمت  و 13 محصولمتنوع ارزیابی، خودارزیابی وعارضه یابی آماده همکاری با سازمان های مختلف می باشد.